Aktualności Doradcy Smaku

beko

Katalog nagród w listopadzie!

Drodzy Doradcy, przed Wami kolejna możliwość zdobycia cennych nagród z listopadowego Katalogu. W tym miesiącu przygotowałem zestaw różnych pakietów, w którym znajdują się interesujące sprzęty AGD oraz niezastąpione w kuchni zapasy przypraw.

Zarówno duże, jak i małe sprzęty AGD wyręczają nas w pracach domowych i sprawiają, że codziennie obowiązki stają się przyjemniejsze. Możliwe, że właśnie marzysz o nowym czajniku albo blenderze? Jeśli tak, to zachęcam do zamawiania nagród. Pamiętajcie, że ich ilość jest ograniczona.

Oczywiście nie zapomniałem o miłośnikach gotowania, których to w serwisie Doradca Smaku nie brakuje! Dla nich mam specjalny zestaw przypraw. Mam nadzieję, że znajdą swoje miejsce w Waszej kuchni i wzbogacą smak każdej potrawy.

Pakiety konkursowe do wyboru

Poniżej przedstawiam propozycje zestawów z pakietów maxi oraz medium. Do wyboru są także przeróżne sprzęty z pakietu standardowego.

Aby otrzymać nagrodę należy posiadać na swoim koncie wymaganą ilość punktów oraz przesłać odpowiedzi na zadanie konkursowe, które brzmi: Jaki jest Twój ulubiony przepis na jesienne danie rozgrzewające?

Aby wygrać pakiet maxi lub medium, prześlijcie odpowiedzi na zadanie konkursowe na adres: doradcasmaku@doradcasmaku.pl. Czekam na wiadomości do 30 listopada.

UWAGA! Pamiętajcie, że nagrody zamówione w listopadzie zostaną do Was wysłane w styczniu 2018 roku – razem z nagrodami przyznanymi w grudniu!

Co zawierają poszczególne Pakiety i jak je zamówić?

Pakiet Maxi I
- Beko Kuchnia FSE62320DX
- Zapas przypraw Prymat

Pakiet Maxi II
- BEKO Lodówka RCSA300K20W 
- Zapas przypraw Prymat 

Pakiet Maxi III
- BEKO Piekarnik BIM24400BCS 
- Zapas przypraw Prymat 

Pakiet Maxi IV
- BEKO Płyta indukcyjna HII64500FHT
- Zapas przypraw Prymat 

Pakiet Maxi V
- BEKO Zmywarka DFN26220W
- Zapas przypraw Prymat 

Chcesz zostać posiadaczem jednego z tych pakietów? Nic prostszego! 

Odpowiedz na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony przepis na jesienne danie rozgrzewające? W tym celu opublikuj w Serwisie przepis i prześlij nam link na pocztę: doradcasmaku@doradcasmaku.pl wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe. Na Wasze zgłoszenia konkursowe czekam do 30 listopada 2017 r. Aby zamówić pakiet Maxi należy posiadać min. 17 000 pkt.

 

W skład Pakietów Medium wchodzą następujące nagrody:

- BEKO Płyta gazowa do zabudowy HIZG64122SX
- BEKO Piekarnik BIM25402XMS
- BEKO Kuchenka CSE52320DW
- BEKO Lodówka CSA300K20XP

Wszystkie te nagrody są w zasięgu ręki! Odpowiedz na proste pytanie i wygraj cenne nagrody! Jaki jest Twój ulubiony przepis na jesienne danie rozgrzewające? W tym celu opublikuj w Serwisie przepis i prześlij nam link na pocztę: doradcasmaku@doradcasmaku.pl wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe. Na Wasze zgłoszenia konkursowe czekam do 30 listopada 2017 r. Aby zamówić pakiet Medium należy posiadać min. 12 000 pkt. Więcej informacji w REGULAMINIE. 

Mam dla Was także małe AGD, które można zamówić w pakiecie STANDARD:

- Stacja parowa SGA7126P (4 szt.)
- Żelazko SIM4126B (4 szt.)
- Toster TAM6202 (3 szt.)
- Czajnik WKD6246W (4 szt.)
- Ekspres do kawy CFM6151W (6 szt.)
- Wyciskarka CJB6100W (4 szt.)
- Blender HBA6700W (4 szt.)
- Blender stojący TBN6602W (4 szt.)
- Rozdrabniacz CHP6450W (2 szt.)
- Odkurzacz VCC6480T (3 szt.)

Komentarze

  • 0
    ja
    Opublikowano

    Justi2401

    A czemu nie widać nagród w katalogu?
  • 0
    dsc_1104
    Opublikowano

    Aleksandra/Olcia

    w katalogu pusto!
  • 0
    1a
    Opublikowano

    JulkaTomeczek

    U mnie też pusto
  • 0
    original
    Opublikowano

    Barbara13

    mam to samo...pusto w katalogu
  • 0
    010
    Opublikowano

    2milutka

    a przyprawy ? gdzie ? :)
  • 0
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    nagrody są stopniowo dodawane w tym momencie:)
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    w katalogu jest ich brak
  • 0
    moje-zdjecie1
    Opublikowano

    Ania321

    czekamy :)
  • 0
    17158956_1660414097595564_7544246907324496367_o
    Opublikowano

    VioletoweKucharzenie

    u mnie też pusto :-(
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    Renataj

    pewnie w katalogu pojawią się nagrody kiedy już będą zamówione:(
  • 0
    dsc_1104
    Opublikowano

    Aleksandra/Olcia

    a punkty za pakiet?ani zwrotu ani info o wygranej....
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    jeszcze nic pusto
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    co się dzieje ????
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    Renataj

    u mnie jakoś nic się nie dodaje... ani stopniowo ani jednym rzutem...
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Za kilka minut wszystkie nagrody będą w Katalogu.
  • 0
    dsc_1104
    Opublikowano

    Aleksandra/Olcia

    a punkty za pakiet?ani zwrotu ani info o wygranej....
  • 2
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    @Aleksandra/Olcia nie otrzymałaś zwrotu punktów na konto, ponieważ wygrałaś Kuchenkę;)
  • 0
    prof2
    Opublikowano

    Katarzyna40

    udało mi sie kliknąc w formularz, uzupełnilam- gdy skonczylam wpisywac dane to pokazal sie komunikat ze wszystko zarezerwowane- to jak to jest, udalo sie zamowic czy nie?
  • 7
    no-image
    Opublikowano

    1j1o1l1a1

    Kolejny raz piszę, ponieważ nie mogę się pogodzić z tym, że uzbierane punkty mają przepaść dlatego, że Doradca Smaku nie zapewnia odpowiedniej ilości nagród za nie. Pewnie powiecie, że tak było zawsze, ograniczona ilość nagród raz w miesiącu. Wiem, ale zawsze było tak, że każdy "polował" na nagrody, które chciał mieć, a jeśli się nie udało, mógł próbować w następnym miesiącu, dozbierać np punktów na inną, ale nic się nie działo, nie było groźby utraty punktów. Teraz nie jest jak zawsze, jest nerwowo, jest przygnębiająco, cała sytuacja wywołuje ogromny niesmak, o czym wspomina wiele osób. Teraz jest wyścig, ludzie biorą co się da, potrzebne/niepotrzebne, aby tylko ratować punkty. I jeszcze ta informacja o konieczności zrealizowania pkt do 31 grudnia, paradoks, wystarczyło napisać do 1 grudnia, skoro tylko wtedy ma się pojawić katalog z nagrodami, na chwilę w dodatku. Ja chcę punkty zrealizować, ale organizator nie daje takiej możliwości. Ktoś już wspominał i według mnie to byłoby świetne rozwiązanie, aby przyjąć od nas zgłoszenia, kto ma punkty do zrealizowania, ilość i przykładowo jaka nagroda odpowiada. Ja nie mam dużo punktów, bo ok 3600, ale też niemało, aby je zmarnować. Nie chciałabym niepotrzebnego urządzenia jak w moim przypadku expres, toster, czy wyciskarka. Chciałabym otrzymać coś, co będzie mnie zadowalało, jak to powinno być w przypadku NAGRODY i niech to pozostanie miłą pamiątką po działalności w serwisie. Myślę, że wiele osób też by tak chciało. Proszę rozważyć jakieś realne i z korzyścią dla doradców wyjście z tej sytuacji. Ostatnie rozdanie w grudniu nie załatwi sprawy. Nie można karać przepadkiem punktów za to, że ktoś nie upolował czegokolwiek w niewystarczającej puli nagród w katalogu. Potrzeba więcej drobnego AGD, różnorodnego, które byłoby dostępne w katalogu minimum przez cały dzień, a nie w minutach zostały zarezerwowane, albo konkretnego sprzętu, na który zbierzecie od nas zapotrzebowanie. Liczę na przychylność. Pozdrawiam
  • 0
    ja
    Opublikowano

    Justi2401

    U mnie też pustka totalna.
  • 0
    original
    Opublikowano

    ben-ka

    Ja też nie widzę nowego katalogu.
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    pusto.........
  • 0
    papryka
    Opublikowano

    adelajda

    W katalogu ich nie widać
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    Dorota76

    Mam nadzieję że tym razem już nie będzie problemu ze jeśli ktoś wybierze już nagrodę to po wypełnieniu formularza okaże się że jej już nie ma
  • 0
    img-20180301-wa0006
    Opublikowano

    Bożena Matuszczyk

    U mnie też pusto;)
  • 0
    moje-przepisy-3-022
    Opublikowano

    benka

    To samo co miesiąc temu , wszystkie nagrody zarezerwowane wrrr...
  • 0
    dsc_1104
    Opublikowano

    Aleksandra/Olcia

    wszystko zarerezerwowane
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    co jest wszystko zarezerwowane
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    Renataj

    Ledwie się nagrody wyświetliły już są zarezerwowane. Czyli tak jak mówiłam:(
  • 0
    10577136_10152516425845600_7674907199354075130_n
    Opublikowano

    cookingangelika

    :( tez mi sie nie udalo
  • 0
    images-big
    Opublikowano

    anja3107

    u mnie odkurzacz się pojawił i dałam zamów i już zarezerwowany :/ wzięłam toster :/
  • 0
    wp_20170716_13_36_58_pro_li
    Opublikowano

    ZEWA

    JA WYPEŁNIŁAM I LIPA, NAGRODY NIE MAM
  • 0
    dsc_1104
    Opublikowano

    Aleksandra/Olcia

    kurcze no :(
  • 0
    1a
    Opublikowano

    JulkaTomeczek

    Znowu to samo wypełniłam cały formularz a nagroda zarezerwowana
  • 2
    prof2
    Opublikowano

    Katarzyna40

    klikam i w każdej nagrdzie jest uwaga; Aktualnie wszystkie egzemplarze tej nagrody sa zarezerwowane. Spróbuj ponownie za kilka minut. !!! to lekkie przegięcie Doradco Smaku.... jak tu uczciwie zamówić??!
  • 0
    moje-przepisy-3-022
    Opublikowano

    benka

    Najciekawsze jest to ,że wyświetla się komunikat wszystkie nagrody zarezerwowane, spróbuj ponownie za kilka minut, czyżby ktoś zrezygnował z nagrody, a może Doradca dołoży? (napisałam to z ironią, jestem rozczarowana)
  • 1
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    zgadzam się z Katarzyna40 MASAKRA !!!!!!!!!!!!
  • 1
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    ROBIĄ Z NAS IDIOTÓW !!!!!!!!!!!
  • -6
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Drodzy Doradcy, ten komunikat pojawia się, ponieważ wiele osób równocześnie próbuje zamówić nagrodę. Gwarantuję Wam, że one nie są jeszcze zarezerwowane, ale system tak to odczytuje. Nagrody cały czas są dostępne!
  • 0
    010
    Opublikowano

    2milutka

    Klikajcie do skutku! tez miałam tak w zeszłym miesiacu a udało się w końcu dwie zamówić.
  • 0
    1a
    Opublikowano

    JulkaTomeczek

    Tylko ja wypełniłam cały formularz a nagrody nie mam.
  • 0
    wp_20170716_13_36_58_pro_li
    Opublikowano

    ZEWA

    Doradco wypełniłam formularz i nic. Dlaczego tak jest ?
  • 0
    moje-zdjecie
    Opublikowano

    jola91

    Od lipca zamawianie nagród to jakaś porażka, 4 razy próbowałam wygrać piekarnik, liczyłam że się uda, ale niestety, jutro pojadę i kupię, bo póki co jestem bez niego od sierpnia. Teraz po zatwierdzeniu wypełnionego formularza info, że zarezerwowane identycznie jak w zeszłym miesiącu - to już nawet śmieszne nie jest!
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    zróbcie coś aby można było coś wybrać
  • 1
    17158956_1660414097595564_7544246907324496367_o
    Opublikowano

    VioletoweKucharzenie

    Mi również jest przykro i czuję niesmak ponieważ przez kilka lat pracowało się na te punkty a nie można po ludzku zamówić nagród. Chyba udało mi się zamówić odkurzacz bo punkty odjęło... Ale i tak jeszcze mam ich sporo :-(
  • 0
    1
    Opublikowano

    Ola1984

    Gratuluję odkurzacza. Ja mam ponad 33000 pkt i
  • 0
    dsc_1830
    Opublikowano

    norweska20

    Klikajcie - ja w zeszłym miesiącu po wielu próbach wstrzeliłam się w nagrodę :) nie odpuszczajcie-nawet jak pisze że aktualnie zarezerwowane
  • 0
    10577136_10152516425845600_7674907199354075130_n
    Opublikowano

    cookingangelika

    ja ta metoda wlasnie zamowilam express do kawy :D
  • 0
    original
    Opublikowano

    Renata9

    Potwierdzam to co pisze @norweska20, w zeszłym miesiącu tą metodą załapałam się na czajnik, a teraz udało mi się załapać na ostatnie młynki Prymat, a zaczęłam klikać dopiero od godz. 11.00
  • 0
    original
    Opublikowano

    Agnieszka-87-25

    Doradco czy mam zamówiony odkurzacz?
  • 0
    prof2
    Opublikowano

    Katarzyna40

    udało mi sie kliknąc w formularz, uzupełnilam- gdy skonczylam wpisywac dane to pokazal sie komunikat ze wszystko zarezerwowane- to jak to jest, udalo sie zamowic czy nie?
  • 0
    1
    Opublikowano

    Ola1984

    Katarzyna40 u mnie to samo :/ Porażka!
  • 0
    1a
    Opublikowano

    JulkaTomeczek

    Katarzyna40 U mnie to samo
  • 1
    36267de07d33750bcec85f27c6d45727
    Opublikowano

    wyattearp

    Miałam to samo co Katarzyna40
  • 13
    moje-przepisy-3-022
    Opublikowano

    benka

    Polowałam na odkurzacz, od początku porażka, gratuluję szczęściarzom. Czuję się jak za komuny były pieniądze i puste półki, teraz mam punkty, a towar niedostępny, nie podoba mi się to. Szkoda mojego czasu spędzonego na wklepywaniu mozolnym przepisów, czuję się oszukana. Nazbierane punkty są jak pieniądze bez pokrycia. Doradca mógłby znaleźć sponsora, który podołałby i dał nagrody pokrywające zebrane przez uczestników punkty. No cóż, łatwiej jest zmienić zasady i zostawić współtwórców portalu z niesmakiem.
  • 0
    original
    Opublikowano

    dodi

    porażka, klikam i nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    zgadzam się z benka święta racja :(
  • 0
    original
    Opublikowano

    alaaa

    Doradco punkty zabrane ale mogę prosić o potwierdzenie, że udało mi się zamówić nagrodę. Jakoś nie mogę uwierzyć :)
  • 0
    to4-8
    Opublikowano

    Mniam

    Wartość punktowa to też się musi zmieniać w trakcie zamawiania?
  • 0
    17158956_1660414097595564_7544246907324496367_o
    Opublikowano

    VioletoweKucharzenie

    Mi podobno udało się zamówić odkurzacz i blender bo punkty mam odjęte. Doradco czy mogę również prosić o potwierdzenie? A zależało mi na tosterze i nie udało się :-(
  • 0
    dscn0385-kopia
    Opublikowano

    Habibi

    Jeśli w historii masz odjęte punkty na czerwono i info za jaką nagrodę, to raczej jest 100% pewności :) Ja zamówiłam drugi blender i DS mi anulował zamówienie bez słowa wyjaśnienia :/
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    Skotka

    Trzy razy wypełniłam udostępniony mi formularz...tylko po co????? ...nagrody i tak nie mam:(
  • 10
    1
    Opublikowano

    Ola1984

    PORAŻKA!!! W sekundzie po pojawieniu się nagród w katalogu klikałam przez ponad 40 minut co kilka sekund, w każdą jedną nagrodę po 50 razy chyba! Po wypełnieniu formularza na żelazko, okazało się, że jednak ktoś był szybszy w tym wyścigu! Kolejny miesiąc i kolejny zwrot punktów za nagrody z pakietów!!! Kilka lat pracy na portalu, ponad 33 000 pkt. do wykorzystania i ogromny niesmak. Doradco! Proszę o informację, czy do walki o nagrody z pakietów trzeba zgłosić 100 przepis?! Żeby w ogóle mieć szanse wygrać coś za kilka lat zbierania punktów! Bo jak dla mnie sytuacja, która ma tu miejsce jest po prostu UPOKARZAJĄCA!!!
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    nie tylko Ty tak odczuwasz @Ola1984
  • 5
    original
    Opublikowano

    Renia1

    Mnie również udało się wypełnić formularz na ekspres, po kliknięciu Zamów punkty nie zostały odjęte i wyskoczyło ze produkt zarezrowany. To jak to w końcu jest że wypełnienie danych i zamówienie wcale nie gwarantuje nagrody !!!?????
  • 5
    wp_20170716_13_36_58_pro_li
    Opublikowano

    ZEWA

    Nawet przyprawy po wypełnieniu formularza zarezerwowane. Ręka mnie już boli od klikania. Mam dziś ogromny niesmak i jak rzadko się żalę to już dziś nie wytrzymałam. Formularz dwa razy wypełniony i nic. O jedną z nagród walczę od ładnych kilku miesięcy i nic. Nie wiem czy przepisy złe czy uzasadnienia. W poprzednim miesiącu żeby było śmiesznie za późno zobaczyłam, że system wywalił mi na konto punkty i moje zgłoszenia nie były brane pod uwagę ( no ale maile były wysłane ze zgłoszeniami ). Ach przykro i tyle. Od początku serwisu tu jestem i to prawda udało mi się kilka razy zdobyć tytuły nagrody ale czuje, że te ponad 23 tysiące punktów jakie mam jeszcze już są stracone. Żal, ogromny żal.
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    Punkty mi zabrało a czy nagrody zamówiłam nie wiem , czy mógłbyś DS potwierdzić czy udało mi się upolować ?
  • 1
    1a
    Opublikowano

    JulkaTomeczek

    Też jestem rozczarowana pojawił się formularz wypełniłam a nagroda zarezerwowana, jak to z tym jest? Teraz nawet przyprawy są zarezerwowane.
  • -3
    original
    Opublikowano

    gusia1000

    Ds. Na swoim koncie mam 756 punkty na nagrody. Dasz jakąś nagrodę to tej puli punktów, czy nie, bo to jest za mało ? Dziękuję za odpowiedź.
  • 0
    _mg_3416
    Opublikowano

    dagita

    I znów powtórka z rozrywki. Nie wiem czy za miesiąc będę miała tyle cierpliwości, aby godzinę czasu klikać i czytać komunikat, że nagroda zarezerwowana. Nie udało się zamówić nawet ekspresu a o odkurzaczu to już w ogóle można pomarzyć. Nawet przy zamawianiu przypraw formularz wypełniony i komunikat, że zarezerwowane. To jest nie fer. Skoro system nie działa tak jak powinien to może trzeba było pomyśleć o zmianie. Ja się stąd wypisuje. Moje dziecko i czas jemu poświęcony jest ważniejsze niż klikanie o nagrody!!! Mam nadzieję, że DS się jednak zrehabilituje zza miesiąc i przemyśli sprawę. Albo chociaż każdemu użytkownikowi sam da zestaw przypraw, najlepiej by było o wartości posiadanych przez niego punktów, ale to już marzenia zapewne.
  • 0
    _mg_3416
    Opublikowano

    dagita

    Po kolejnej godzinie udało się zamówić przyprawy. Chociaż taka nagroda pocieszenia...
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    robiłam kilka prób podejścia do przypraw i nic zanim wypełnię formularz to są zarezerwowane
  • 0
    wwww
    Opublikowano

    Diana Rusiłowicz

    Porażka...
  • 0
    original
    Opublikowano

    Renata9

    A mnie się udało zamówić ostatnio młynki Prymatu z katalogu :-)
  • 0
    moje-zdjecie1
    Opublikowano

    Ania321

    Po kilku miesiącach polowania na nagrody udało mi się zamówić czajnik i rozdrabniacz :) Punkty wykorzystane :)
  • 0
    img-20180301-wa0006
    Opublikowano

    Bożena Matuszczyk

    Gratuluje Aniu;)
  • 0
    moje-zdjecie1
    Opublikowano

    Ania321

    Dziękuję :) wcześniej udało mi się zdobyć piekarnik z pakietu, więc wykorzystałam wszystkie punkty :)
  • 0
    ja
    Opublikowano

    IZABELA29

    Kiedys klik w zarezerwowane i byla nagroda a nie taki cyrk jak teraz.
  • 0
    original
    Opublikowano

    danusia19671

    Czy teraz będzie jeszcze 2 tura nagród.
  • 0
    ja
    Opublikowano

    IZABELA29

    Raczej nie
  • 0
    zdjecia-013
    Opublikowano

    bogusia 82

    Porażka, od kilku miesięcy próbuję zamówić nagrody i nic z tego , co z tego że mam punkty jak ich nie mogę wykorzystać. Szkoda tylko mojego wolnego czasu na dodawanie przepisów.
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    Urszula Świeca

    Klikałam na żelazko i toster , wypełniłam formularz, a tu nagroda zarezerwowana. Pod koniec udało Mi się zamówić młynki i przyprawy.))
  • 0
    original
    Opublikowano

    rzelkazag

    Również jestem ciekawa czy udało się coś zdobyć. Punkty mam zabrane, ale nigdy nie zamawiałam nic na DS i nie mam pojęcia czy informują jakoś o wygranej czy nic... Pomijam fakt, że podobnie jak reszta siedziałam przez godzinę i próbowałam sobie zaklepać towar, jakikolwiek. Byleby pkt nie przepadły.
  • 0
    dscn0385-kopia
    Opublikowano

    Habibi

    Zajrzyj w historię swoich punktów, tam będzie na czerwono zaznaczona zamówiona nagroda z nazwą i odjętymi punktami.
  • 0
    dscn0385-kopia
    Opublikowano

    Habibi

    Doradco, a czy gdzieś w regulaminie jest konkretny zapis, że użytkownik może zamówić tylko JEDNĄ nagrodę danego rodzaju? Miałam to szczęście, że udało mi się zamówić blender dwa razy w ciągu kilku minut. Mam jeszcze ponad 21 tysięcy punktów i zamawiam coś świadomie i zgodnie z posiadanymi punktami, więc z jakiego powodu zostało moje zamówienie anulowane? Skoro nagrody są dostępne w kilku egzemplarzach, to chyba mam prawo wybrać dwie takie same... cy się mylę? Ja wiem, że wiele osób się stara cokolwiek zamówić, ale nie wszystkim się udaje... jednak to chyba nie w porządku anulować wysłane i potwierdzone zamówienie, jeśli już się udało...

Dodaj komentarz