Aktualności Doradcy Smaku

beko

Październikowy katalog nagród!

W nowym katalogu nagród czeka na Was jeszcze więcej nagród i domowych „pomocników”. W jesiennej odsłonie katalogu pojawiły się ekspresy do kawy, blendery, tostery, żelazka i wiele innych atrakcyjnych sprzętów. Nie zwlekajcie i zamawiajcie swoje wymarzone nagrody!

 

 

 

 

Pakiety konkursowe do wyboru

Od teraz możecie zamówić jeden z pakietów: maxi, medium oraz, jak dawniej, wybrać i zamówić nagrodę z pakietu standard.

Jednym z warunków otrzymania pakietu maxi oraz medium jest oddanie wymaganej liczby punktów oraz wysłanie zgłoszenia konkursowego.

O tym, kto zgarnie pakiety maxi i pakiet medium, decyduje nadesłane do 31 października zgłoszenie konkursowe na pocztę: doradcasmaku@doradcasmaku.pl. Dzięki temu każdy z Was będzie miał równe szanse w walce o swój wymarzony pakiet!

 

Co zawierają poszczególne Pakiety i jak je zamówić?

Pakiet Maxi I
- Beko Kuchnia FSE62320DX
- Zapas przypraw Prymat

Pakiet MAXI II
- BEKO Pralka WTV 6533 BS 
- Zapas przypraw Prymat

Pakiet Maxi III
- BEKO Lodówka RCSA300K20W 
- Zapas przypraw Prymat 

Pakiet Maxi IV
- BEKO Piekarnik BIM24400BCS 
- Zapas przypraw Prymat 

Chcesz zostać posiadaczem jednego z tych pakietów? Nic prostszego! 

Odpowiedz na proste pytanie: Jakie jest Twoje popisowe danie z dyni? W tym celu opublikuj w Serwisie przepis i prześlij nam link na pocztę: doradcasmaku@doradcasmaku.pl wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe. Na Wasze zgłoszenia konkursowe czekam do 31 października 2017. Aby zamówić pakiet Maxi należy posiadać min. 17 000 pkt. Więcej informacji w REGULAMINIE.

 

 

W skład Pakietów Medium wchodzą następujące nagrody:

- BEKO Płyta gazowa do zabudowy HIZG64122SX
- BEKO Piekarnik BIM25402XMS
- BEKO Kuchenka CSE52320DW
- BEKO Lodówka CSA300K20XP

Wszystkie te nagrody są w zasięgu ręki! Odpowiedz na proste pytanie i wygraj cenne nagrody! Jakie jest Twoje popisowe danie z dyni? W tym celu opublikuj w Serwisie przepis i prześlij nam link na pocztę: doradcasmaku@doradcasmaku.pl wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe. Na Wasze zgłoszenia konkursowe czekam do 31 października 2017. Aby zamówić pakiet Medium należy posiadać min. 12 000 pkt. Więcej informacji w REGULAMINIE.

Bierzcie udział w zabawie i powalczcie o swoje wymarzone nagrody!

 

Mam dla Was także małe AGD, które można zamówić w pakiecie STANDARD:

- Stacja parowa SGA7126P (4 szt.)
- Żelazko SIM4126B (4 szt.)
- Toster TAM6202 (4 szt.)
- Czajnik WKD6246W (4 szt.)
- Ekspres do kawy CFM6151W (6 szt.)
- Wyciskarka CJB6100W (3 szt.)
- Blender HBA6700W (4 szt.)
- Blender stojący TBN6602W (3 szt.)
- Rozdrabniacz CHP6450W (3 szt.)
- Odkurzacz VCC6480T (5 szt.)

Komentarze

  • 0
    no-image
    Opublikowano

    halina17

    Dużo jest małego AGD więc można zamawiać :)
  • 3
    no-image
    Opublikowano

    1j1o1l1a1

    "Dużo" to pojecie względne. Widocznie setki osób poluje na nagrody, wiec to kropla w morzu. :( Mnie niczego nie udało się zamówić.
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Od 8 lat nagrody dodawane do serwisu są limitowane. Bardzo cieszymy się, że cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, ale nie możemy niestety zagwarantować, że każdy zainteresowany otrzyma nagrodę.
  • 1
    to4-8
    Opublikowano

    Mniam

    Ale wszystko jest zarezerwowane i nie można niczego zamówić.
  • 0
    _mg_3416
    Opublikowano

    dagita

    Też próbuję i się nie da :(
  • 1
    original
    Opublikowano

    kate.500

    Pomyślmy nad utworzeniem na fb jakiejś grupy oszukanych przez doradcę smaku... W obliczu kampanii, która właśnie ruszyła (Mistrz smaku), kompromitacja społeczna, na pewno nie jest na rękę portalowi...
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    kate500 o wszystkich zmianach uczciwie informuję, w tym wypadku z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Każdą zmianę publikowałem w serwisie DoradcaSmaku.pl oraz do każdego użytkownika wysłałem wiadomość mailową. Od lipca naliczanie punktów zostało wstrzymane, ale przez okres sześciu miesięcy od ogłoszenia zmian użytkownicy mają możliwość wymieniać swoje zgromadzone punkty na nagrody. Liczba nagród jest ograniczona, nie zmienia się to od 8 lat trwania konkursu na stronie DoradcaSmaku.pl. Każdego miesiąca nagradzanych jest kilkadziesiąt osób. Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Wszystko odbywa się zgodnie z przekazanymi do Was informacjami.
  • 2
    original
    Opublikowano

    Dorian

    To przegięcie, żadnej nagrody już nie ma... dodatkowo gdy zaczynałem zamawiać jedną nagrodę było wszystko ok, jak wpisałem dane, to już nagrody nie było...
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Dzień dobry, udało się Panu zamówić nagrodę. System przyjął zgłoszenie;)
  • 1
    original
    Opublikowano

    kriko

    kate.500 zgadzam sie
  • 0
    dsc_1830
    Opublikowano

    norweska20

    Nie mozna zamawiac
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej.
  • 0
    010
    Opublikowano

    2milutka

    Dlaczego nic nie da się zamówić ?????
  • 2
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    @2milutka wpływają do mnie rezerwacje nagród. System działa, ale jest przeciążony w momencie, gdy jednocześnie zamawiają ten sam sprzęt. Przykro mi, że tak twierdzisz, tym bardziej, że udało Ci się złożyć zamówienie.
  • 0
    010
    Opublikowano

    2milutka

    Wreszcie się udało, Doradco...uf...aż m,nie ręka boli.
  • 1
    ja
    Opublikowano

    Justi2401

    Wszystko zarezerwowane. Znów mam taką sytuację jak poprzednio- wypełniłam formularz i mnie wywaliło bo się okazało, że zarezerwowane...
  • 0
    010
    Opublikowano

    2milutka

    wreszcie się udało...Doradco:)
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej.
  • 2
    no-image
    Opublikowano

    Dorota76

    Tak samo wpisałam dane ale okazało się że jest zarezerwowane. Totalna masakra i porażka.
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej.
  • 2
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Drodzy Doradcy, nagrody można zamawiać, ponieważ przychodzą mi Wasze zgłoszenia. W jednym momencie wiele osób próbuje zamówić nagrody, dlatego pojawia się problem. Spróbujcie odświeżyć stronę.
  • 2
    010
    Opublikowano

    2milutka

    Kpina...serio!
  • 2
    original
    Opublikowano

    Dorian

    Kpina, kpina...
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    @Dorian, @Milutka - od 8 lat nagrody dodawane do serwisu są limitowane. Bardzo cieszymy się, że cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, ale nie możemy niestety zagwarantować, że każdy zainteresowany otrzyma nagrodę.
  • 2
    original
    Opublikowano

    Wacław

    U mnie to samo, wyskoczył formularz,wypełniłem a koniec zarezerwowane, to po co wypełniac formularz jak nagroda zarezerwowana !
  • 1
    ja
    Opublikowano

    IZABELA29

    Tylko szkoda ze ds nie bierze tego problemu na poważnie klikniecie zamawiam było jednoznaczne że otrzyma sie nagrode a nie że po wpusaniu dantch wyskakuje rezerwacja przez kogos innego.Oszustwo !!!
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Od 8 lat nagrody dodawane do serwisu są limitowane. Bardzo cieszymy się, że cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, ale nie możemy niestety zagwarantować, że każdy zainteresowany otrzyma nagrodę.
  • 1
    no-image
    Opublikowano

    Dorota76

    Ciekawa jestem w którym momencie dochodzi do rezerwacji nagrody. Klikam jest, wypełniam formularz wszystkie zarezerwowane, Ale w katalogu dalej widoczne jako rezerwacja.
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Jedyne co możemy zrobić to zablokować dostęp do nagrody już w momencie kliknięcia "Zamawiam"
  • 1
    obraz-281-kopiowanie
    Opublikowano

    Babeczka35

    Miałam tak samo, wypełniłam formularz mnie wywaliło z informacją, że wszystkie nagrody są zarezerwowane, próbowałam do skutku i chyba udało mi się zamówić ekspres do kawy, przynajmniej tak to wygląda, punkty mam odjęte i odnotowane w mojej historii punktów.
  • 2
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Zgadza się:) Udało się Pani zamówić ekspres!
  • 1
    obraz-281-kopiowanie
    Opublikowano

    Babeczka35

    Super, bardzo się cieszę :)
  • 1
    1a
    Opublikowano

    JulkaTomeczek

    Ja 2 razy wypełniłam formularz o stację pary i nie udało mi się zamówić dlaczego?
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej.
  • 0
    original
    Opublikowano

    gosia1988

    Jak nagród nowych tylko 10 do 2000 punktowo to zamówienie musi graniczyć z cudem. porażka
  • 4
    no-image
    Opublikowano

    Dorota76

    Chyba łatwiej w Totolotka wygrać
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Od 8 lat nagrody dodawane do serwisu są limitowane. Bardzo cieszymy się, że cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, ale nie możemy niestety zagwarantować, że każdy zainteresowany otrzyma nagrodę.
  • 1
    original
    Opublikowano

    gosia1988

    nawet książki zarezerwowane ...
  • 0
    dscn0385-kopia
    Opublikowano

    Habibi

    chyba Doradca dodał dodatkowe książki (obie części) i przyprawy w torebkach i w młynkach, bo właśnie sprawdzałam i wszystkiego ciągle jest po 5 sztuk
  • 0
    1a
    Opublikowano

    JulkaTomeczek

    Udało mi się zamówić stację pary
  • 0
    original
    Opublikowano

    Dorian

    Czy można jeszcze w tym miesiącu spodziewać się nagród?
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Kolejne nagrody zostaną dodane do katalogu w listopadzie.
  • 0
    moje-przepisy-3-022
    Opublikowano

    benka

    Mnie się nic nie udało, nawet formularza nie wypełniałam, bo od razu komunikat,że nagrody zarezerwowane. Doradco co będzie z naszymi punktami? Tak nie powinno być !!!
  • 0
    dscn5893
    Opublikowano

    bietka

    ja zamawiałam stację pary, ale chyba niestety nie udało mi się jej zamówić :(
  • 5
    original
    Opublikowano

    kate.500

    Czuję się oszukana... Portal się zmienia, zmieniają się zasady odbierania nagród, to ostatnia dostawa nagród, nowe zasady nie są znane, a admin staje się właścicielem naszych przepisów (w każdym razie pozostają w jego dyspozycji)... Zastanawiam się nad tym, czy nie jest to złamanie przyrzeczenia publicznego... W każdym razie jest to wobec nas nie fair...
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    kate.500 o wszystkich zmianach uczciwie informuję, w tym wypadku z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Każdą zmianę publikowałem w serwisie DoradcaSmaku.pl oraz do każdego użytkownika wysłałem wiadomość mailową. Od lipca naliczanie punktów zostało wstrzymane, ale przez okres sześciu miesięcy od ogłoszenia zmian użytkownicy mają możliwość wymieniać swoje zgromadzone punkty na nagrody. Liczba nagród jest ograniczona, nie zmienia się to od 8 lat trwania konkursu na stronie DoradcaSmaku.pl. Każdego miesiąca nagradzanych jest kilkadziesiąt osób. Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Wszystko odbywa się zgodnie z przekazanymi do Was informacjami.
  • 0
    _mg_3416
    Opublikowano

    dagita

    Zdenerwowałam się lekko... Pół godziny klikałam jak głupia i guzik! Jak powiem, że ze 100 razy to pewnie dużo się nie pomylę. Cały czas zarezerwowane, a na koniec zamówienie - strona nie istnieje i narody którą chciałam brak. To nie fer, jak tak dalej będzie to punkty pójdą... I po co to było tyle czasu zbierać? Mam nadzieję, że za miesiąc Doradca przemyśli strategię nagród i będzie dało się zamówić.
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Jedyne co mogę zrobić to zablokować dostęp do nagrody już w momencie kliknięcia "Zamawiam"
  • 0
    original
    Opublikowano

    Barbara13

    Doradco czy można liczyć że np.dzień wcześniej poinformujesz o której dokładnie będą nagrody?Pracując nie bardzo mam możliwość siedzenia cały dzień przed komputerem i czekać kiedy będą nagrody a mam sporo punktów które chciałabym wymienić. Dzisiaj udało mi się chwilę zerknąć w czasie spodziewanych nagród ale oczywiście gdy tylko odeszła od komputera dodaliscie nagrody i oczywiście znów nic nie udało mi się zamówić a ponad 13000 punktów czeka do uzyciat....
  • 1
    img_20170605_171131
    Opublikowano

    Wiesława1

    Doradco my potrafimy czytać.Ok nagroda chwilę wcześniej zarezerwowana.To dlaczego przepuszcza nas do formularza a potem dopiero pokazuje informację o zarezerwowaniu?????Do jednej nagrody 3 razy uzupełniałam formularz i nic z tego nie wyszło.Czy to jest uczciwe??????NIE.Skoro wypełniłam formularz to nagroda powinna być moja.Oszukaństwo i tyle
  • 1
    original
    Opublikowano

    Barbara13

    Doradco czy można liczyć że np.dzień wcześniej poinformujesz o której dokładnie będą nagrody?Pracując nie bardzo mam możliwość siedzenia cały dzień przed komputerem i czekać kiedy będą nagrody a mam sporo punktów które chciałabym wymienić. Dzisiaj udało mi się chwilę zerknąć w czasie spodziewanych nagród ale oczywiście gdy tylko odeszła od komputera dodaliscie nagrody i oczywiście znów nic nie udało mi się zamówić a ponad 13000 punktów czeka do uzyciat....
  • 1
    original
    Opublikowano

    Barbara13

    Doradco czy można liczyć że np.dzień wcześniej poinformujesz o której dokładnie będą nagrody?Pracując nie bardzo mam możliwość siedzenia cały dzień przed komputerem i czekać kiedy będą nagrody a mam sporo punktów które chciałabym wymienić. Dzisiaj udało mi się chwilę zerknąć w czasie spodziewanych nagród ale oczywiście gdy tylko odeszła od komputera dodaliscie nagrody i oczywiście znów nic nie udało mi się zamówić a ponad 13000 punktów czeka do uzyciat....
  • 1
    original
    Opublikowano

    Barbara13

    Doradco czy można liczyć że np.dzień wcześniej poinformujesz o której dokładnie będą nagrody?Pracując nie bardzo mam możliwość siedzenia cały dzień przed komputerem i czekać kiedy będą nagrody a mam sporo punktów które chciałabym wymienić. Dzisiaj udało mi się chwilę zerknąć w czasie spodziewanych nagród ale oczywiście gdy tylko odeszła od komputera dodaliscie nagrody i oczywiście znów nic nie udało mi się zamówić a ponad 13000 punktów czeka do uzyciat....
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Barbara13, nagrody będę publikował rano, dam Wam znać wcześniej o której godzinie możecie się ich spodziewać.
  • 2
    wp_20160725_14_26_53_pro_li
    Opublikowano

    ZEWA

    Klikałam, klikałam i nic. Gratki dla szczęśliwców :)
  • 6
    original
    Opublikowano

    kate.500

    Pomyślmy nad utworzeniem na fb jakiejś grupy oszukanych przez doradcę smaku... W obliczu kampanii, która właśnie ruszyła (Mistrz smaku), kompromitacja społeczna, na pewno nie jest na rękę portalowi...
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    kate.500 o wszystkich zmianach uczciwie informuję, w tym wypadku z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Każdą zmianę publikowałem w serwisie DoradcaSmaku.pl oraz do każdego użytkownika wysłałem wiadomość mailową. Od lipca naliczanie punktów zostało wstrzymane, ale przez okres sześciu miesięcy od ogłoszenia zmian użytkownicy mają możliwość wymieniać swoje zgromadzone punkty na nagrody. Liczba nagród jest ograniczona, nie zmienia się to od 8 lat trwania konkursu na stronie DoradcaSmaku.pl. Każdego miesiąca nagradzanych jest kilkadziesiąt osób. Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Wszystko odbywa się zgodnie z przekazanymi do Was informacjami.
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    Urszula Świeca

    Wypełniłam formularz z 2 nagród tj: żelazko i toster. Dlaczego zostało odrzucone>
  • 1
    img_20170605_171131
    Opublikowano

    Wiesława1

    zastanawiam się czy kate.500 nie ma racji
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Jedyne co mogę zrobić to zablokować dostęp do nagrody już w momencie kliknięcia "Zamawiam"
  • 0
    img_1886-3
    Opublikowano

    KORAL

    Mnie chyba się udało, trochę mi to zajęło czasu, ale punkty zeszły to chyba JEST :) DZIĘKUJĘ .
  • 1
    original
    Opublikowano

    plocia

    Chyba udało mi się zgarnąć blender bo pkt zniknęły, jednak chciałam DS zapytać, czy będą drobne nagrody? np. łyżki kuchenne, deski czy przyprawy po 5-10 szt. w zestawie?? wysłać możecie PP listem poleconym i wyjdzie Was to taniej niż kurierem. A pozostawicie po sobie dobre wspomnienie.
  • 0
    p1100027
    Opublikowano

    gosia56

    Doradco cy naprawdę udało mi się zamówić upragnioną nagrodę bo punkty odjęło ale jeszcze nie wieżę ??
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    gosia56 udało Ci się zamówić odkurzacz :)
  • 1
    no-image
    Opublikowano

    Dorota76

    Setki prób kliknięć okazały się marnowaniem czasu. Jeden formularz do uzyskania nagrody wypełniony ale po uzupełnieniu okazało się że nagroda zarezerwowana. Nie rozumiem tego jeśli wyświetlił mi się formularz do podania danych do nagrody to powinno przecież być ok. Rezerwacja to chyba jakaś ściema. Doradca chwali się prężnie działającym portalem, ilością osób biorących udział i przepisów. Ale jeśli chodzi o nagrody to ich ilość nie jest proporcjonalna do ilości osób tak naprawdę tworzących tą stronę. Gratulacje dla tych którym się udało
  • 1
    original
    Opublikowano

    kate.500

    Pomyślmy nad utworzeniem na fb jakiejś grupy oszukanych przez doradcę smaku... W obliczu kampanii, która właśnie ruszyła (Mistrz smaku), kompromitacja społeczna, na pewno nie jest na rękę portalowi...
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Dorota76 od 8 lat nagrody dodawane do serwisu są limitowane. Bardzo cieszymy się, że cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, ale nie możemy niestety zagwarantować, że każdy zainteresowany otrzyma nagrodę.
  • 1
    original
    Opublikowano

    gosia1988

    No nic udało się chociaż te 2 książki Polana zamówić i już nie będę tracić czasu na śmieszne polowanie na nagrody i odświeżanie stron co sekundy...
  • 1
    no-image
    Opublikowano

    Urszula Świeca

    Dlaczego system dopuścił do wypełnienia formularza skoro nagroda zarezerwowana. Nie mogę tego pojąć.
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Jedyne co mogę zrobić to zablokować dostęp do nagrody już w momencie kliknięcia "Zamawiam"
  • 6
    ja
    Opublikowano

    IZABELA29

    40 nagrod dla tylu ludzi ?
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    IZABELA29 od 8 lat nagrody dodawane do serwisu są limitowane. Bardzo cieszymy się, że cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, ale nie możemy niestety zagwarantować, że każdy zainteresowany otrzyma nagrodę.
  • 0
    fotor_1
    Opublikowano

    ania2610

    nie zdążyłam nic zamówić, niestety ...
  • 0
    ja
    Opublikowano

    Bożena Matuszczyk

    Wypełniłam formularz na toster klikam zakończ a tu nagroda zarezerwowana i ...punkty na koncie dalej .;)
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Jedyne co mogę zrobić to zablokować dostęp do nagrody już w momencie kliknięcia "Zamawiam"
  • 1
    original
    Opublikowano

    plocia

    Patrząc ile os. tu napisało to ok 23 os. polowało na nagrody, a ile osób rzeczywiście chciało zdobyć nagrody to chyba tylko Doradca wie. Mi jeszcze zostalo ponad 9tys. pkt .
  • 1
    no-image
    Opublikowano

    1j1o1l1a1

    Pilnowałam przez wiele godzin, potem próbowałam zamawiać, niczego nie udało się zamówić. Rezerwacje były chyba w sekundy po ukazaniu się nagród w katalogu, stacji parowej i tostera nawet nie było mi dane zobaczyć. Nagrody powinny być dodawane systematycznie, a nie jednego dnia i to w niewystarczających ilościach, co powoduje wyścig szczurów :( Dzień zmarnowany, przy tym stres, a do tego...żadna nagroda nie została trafiona :(
  • 6
    ja
    Opublikowano

    IZABELA29

    DS powinien zrobic liste chętnych na dan@ nagrode i mile sie pożegnać by kazdy mógł dostac nagrode. I wykorzystac punkty a nie w ten sposob za tyle lat wspołpracy nas traktowac
  • 1
    no-image
    Opublikowano

    1j1o1l1a1

    Przychylam się. Po takich polowaniach na nagrody tylko niesmak pozostanie. Dodawanie drobnego agd systematycznie mogłoby tez rozwiązać problem, taka jednorazowa akcja w miesiącu to niewypał, w przypadku, gdy czas goni i nie wykorzystane punkty przepadną.
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    IZABELA29 od 8 lat nagrody dodawane do serwisu są limitowane. Bardzo cieszymy się, że cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, ale nie możemy niestety zagwarantować, że każdy zainteresowany otrzyma nagrodę.
  • 2
    img_20170605_171131
    Opublikowano

    Wiesława1

    to kpina i lekceważenie nas.Trzy razy udało mi się kliknąć w nagrodę i wypełnić formularz tylko że gdy go wysłałam nagrody nie zatwierdziło.Po tylu latach czujemy się oszukani.To my przez te lata tworzyliśmy ten portal.Przepisy zdjęcia ,rady itp,a teraz Ds robi z nas pajaców siedzących przed monitorem polujących na jakąś nagrodę.Jak WAM nie wstyd DS?????????
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Z wyprzedzeniem informowałem użytkowników o zmianach w regulaminie. Każdą zmianę publikowałem w serwisie DoradcaSmaku.pl oraz do każdego uźytkownika wysłałem wiadomość mailową. Od lipca naliczanie punktów zostało wstrzymane, ale przez okres sześciu miesięcy od ogłoszenia zmian użytkownicy mają możliwość wymieniać swoje zgromadzone punkty na nagrody. Liczba nagród jest ograniczona, nie zmienia się to od 8 lat trwania konkursu na stronie DoradcaSmaku.pl. Każdego miesiąca nagradzanych jest kilkadziesiąt osób. Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Wszystko odbywa się zgodnie z przekazanymi wcześniej informacjami.
  • 2
    no-image
    Opublikowano

    Dorota76

    To dlaczego jeśli wypełniałam już formularz czyli nagroda była zarezerwowana dla mnie. Po wypełnieniu formularza i jego zatwierdzeniu ukazał się komunikat że nagrody są zarezerwowane.
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    1j1o1l1a1

    To fakt, że wiemy już od miesięcy o zmianie, jest tez faktem, że przez te miesiące można było zapewnić większe ilości nagród, aby wszyscy mogli coś za swoje punkty otrzymać. Wcześniej bywało różnie z dostępnością nagród, ale nikomu aż tak nie zależało, bo nie tym razem, to następnym, albo doszły kolejne punkty i można było zamówić coś innego. Pół roku, niby dużo, ale przy takim sposobie reglamentowania nagród, to powinno być 1,5 roku na wymianę punktów. :)
  • 2
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    DS NIE BĄDŻ ŚMIESZNY :( MYŚLĘ ŻE KAŻDY Z NAS CZYTAĆ UMIE ALE NIE TAK SIĘ POSTĘPUJE Z UZYTKOWNIKAMI KTÓRZY ZARABIALI CIĘŻKĄ KRWAWICĄ PUNKTY .
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Dorota76 Jeśli pojawia się komunikat "nagroda jest zarezerwowana" oznacza to, że inny użytkownik w tej chwili uzupełnia dane, ponieważ zamówił nagrodę chwilę wcześniej. Jedyne co mogę zrobić to zablokować dostęp do nagrody już w momencie kliknięcia "Zamawiam"
  • 2
    img_20170605_171131
    Opublikowano

    Wiesława1

    Dorota76 i o to pytam DS i konkretnej odpowiedzi nie uzyskuję.3 nagrody dziś udało mi się przejść do formularza a po wypełnieniu zonk. DS wiem że informacje o zmianach były ,choć ZMIANY ZAWSZE UDERZAŁY W NAS -UŻYTKOWNIKÓW i nie były dla nas dobre Nie zmienia to faktu że to co się dzieje jest rażąco nie w porządku.
  • 1
    ja
    Opublikowano

    IZABELA29

    Tak powinno byc ze z momentem klikniecia zamawiam nagroda jest Twoja a tu poszlo cos nie tak znowu cos bylo sknocone
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    zgadzam się robią z nas głupków
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    @Wiesława1 zgadzam się robią z nas głupków
  • 0
    dscf2759
    Opublikowano

    Kluska_87

    A będą jeszcze fartuszki?
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Kluska_87 w tym miesiącu nie będzie nowych nagród w Katalogu. Kolejne nagrody dodam w listopadzie
  • 2
    moje-zdjecie1
    Opublikowano

    Ania321

    ja też już kolejny miesiąc klikałam setki razy w nagrody i ciągle komunikat, że nagroda zarezerwowana... tylko zmarnowany czas i nerwy...
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    Doradco co to znaczy powalczcie może zróbmy wojnę żenujący jesteś , ja nie mam możliwości zamówienia w ogóle jakiejkolwiek rzeczy czy to ma być to walczenie dopiero wróciłam z pracy i tak codziennie bo tylko pracuję na popołudnie od godziny 13-stej do 21-szej czy to ma być uczciwe !!! ??????????????Proszę o wypowiedź w mej kwestii jasno i wyraźnie bo co pisze w regulaminie i że punkty wkrótce przepadną to wiem :(
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    @mirosława4 ilość nagród zawsze była ograniczona. Co miesiąc użytkownicy mają możliwość zamówić kilkadziesiąt nagród. W tym miesiącu - 40 małego AGD i 8 dużych sprzętów. Nagrody publikuję o różnych godzinach między 12-16 - tak, aby każdy mógł zamówić, ponieważ część osób pracuje rano, część po południu, a jeszcze inni wieczorem. W takim razie na początku listopada nagrody opublikuję z samego rana, aby kolejni użytkownicy dostali szansę.
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    mirosława4

    Dziękuję za odpowiedź a czy te 48 sztuk tego sprzętu to jest dla Was dużo bo osobiście to czarno widzę po ilości użytkowników i ich punktach do wykorzystania i nie mówcie że wszyscy mają równe szanse bo jak na razie to osobiście do tego miesiąca jej nie miałam bo jak dodaliście nagrody to byłam już niestety w pracy :(
  • 0
    ja
    Opublikowano

    IZABELA29

    Może jednak dwie tury teraz specjalnie po nocce niespalam a nastepnym razem mam pierwszą zmiane i gdzie tu sprawiedliwosc?
  • 0
    original
    Opublikowano

    plocia

    DS a czemu nie daliście żadnej drobnicy typu przyprawy, młynki czy też fartuszki? Ci co mają mało pkt mogli by spokojnie zamówić i wykorzystać swoje pkt. No chyba że chodzi o to by wiele pkt przepadło.
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Dodałem do katalogu również drobne nagrody.
  • 2
    original
    Opublikowano

    gosia1988

    fartuch za 1000 punktów gdzie wcześniej był chyba za 450 :) śmieszne
  • 0
    original
    Opublikowano

    plocia

    Wycofuję się :) pojawiły się drobne nagrody :) dziękuję za przyprawy
  • 0
    no-image
    Opublikowano

    Franciszek

    Doradco też wypełniłem formularz i nie było żadnej odpowiedzi , czy dostanę nagrodę i nie wyskoczył komunikat o rezerwacji.
  • 1
    profilowe
    Opublikowano

    Doradca Smaku

    Franciszek, niestety nie udało Ci się zamówić nagrody w tym miesiącu.

Dodaj komentarz