Odpowiedzialność za jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne podczas transportu ponosi firma kurierska. Dlatego prosimy – pamiętajcie: otwierajcie przesyłki ze sprzętem w obecności kuriera. Jeśli sprzęt będzie uszkodzony, odpowiedzialność ponosi firma kurierska. Po otworzeniu uszkodzonej przesyłki w obecności kuriera macie prawo spisania druku reklamacyjnego w stosunku do danej firmy (informacje u danego kuriera).
To prawo przysługuje każdemu konsumentowi korzystającemu z usług danej firmy. Niestety użytkownicy nie są świadomi swojego prawa.
Do regulaminu, oraz na wszystkich podstronach traktujących o zamawianiu nagród wprowadziliśmy informację o obowiązku każdego użytkownika polegającemu na sprawdzeniu każdorazowo stanu w jakim dotarła paczka. Rzecz oczywiście dotyczy przesyłek wysyłanych za pomocą firm kurierskich.
Poniżej linki do danych podstroi z komunikatami: