Blogi

  • fotolia_62813975_m

    Zdrowie na talerzu

    Nie tylko nie powinno się opuszczać posiłków, ale należy też zadbać o to, aby były one zdrowe, odżywcze i dostarczały odpowiedniej dawki energii. Dietetycy są jednomyślni: najlepiej zaplanować 5 niewielkich posiłków, w odstępach co trzy godziny.

    Zobacz więcej
  • fotolia_64388152_s

    Jarmuż – „król zieleniny”

    Jarmuż należy do rodziny kapustowatych i jest jednym z najstarszych przedstawicieli swojego gatunku. Jego wartości odżywcze doceniano już w starożytności. W Polsce na wiele lat zapomniano o jarmużu, ale teraz wraca przebojem na polskie stoły.

    Zobacz więcej
  • fotolia_59893363_s

    6 zdrowych nawyków, które zmienią Twój dzień

    Dlaczego tyjemy? Przyczyny wzrostu wagi są różne, ale najczęściej popełniane błędy to objadanie się, podjadanie pomiędzy posiłkami, brak regularnych posiłków, przetworzona żywność, stres i siedzący tryb życia.

    Zobacz więcej
  • fotolia_63357970_s

    Limonka – bliska kuzynka cytryny

    Limonka (zwana także limetką lub limą) to bliska kuzynka cytryny. W Polsce nadal większą popularnością cieszy się ta druga, ale limonka powoli zyskuje coraz większe grono zwolenników. Często te dwa aromatyczne cytrusy stosujemy wymiennie.

    Zobacz więcej
  • fotolia_69395297_s

    Zielona apteczka

    Ich właściwości znane są od tysięcy lat. Nie tylko poprawiają smak potraw, lecz także leczą, pomagają w odchudzaniu i zachowaniu dobrego humoru. Zioła są dobre niemal na wszystko.

    Zobacz więcej
  • fotolia_68608141_m

    Jak zdrowo i skutecznie zrzucić kilogramy po ciąży?

    Istnieje powszechny pogląd, że kobieta w ciąży powinna „jeść za dwoje”. Niestety często konsekwencją takiego postępowania jest problem z powrotem do sylwetki sprzed ciąży.

    Zobacz więcej
  • fotolia_64709894_s

    Miksuj na zdrowie!

    Koktajl, shake, smoothie albo po prostu napój owocowy lub warzywny. Wiele nazw, mnóstwo przepisów, jeden sposób na zdrową alternatywę dla śniadania i przekąsek.

    Zobacz więcej
  • fotolia_64802212_s

    Wielki powrót szpinaku

    Ciemnozielony, o dużych dość sztywnych liściach i grubych łodygach- tak pyszny, a nadal nie przez wszystkich doceniany. Szpinak możemy kupić w niemal każdym sklepie. Jak go przyrządzać, aby odzyskał dobrą sławę?

    Zobacz więcej
  • eisberg-rawmaterial-64612_150dpi

    Dlaczego warto jeść endywię?

    Sałata Endywia zawiera wiele witamin i minerałów. Spożywanie tłustych i ciężkostrawnych potraw jest razem z sałatą lżejsze i łatwiejsze do strawienia.

    Zobacz więcej
  • fotolia_79505128_s

    Zapiekana sałata radicchio

    Sałata radicchio wspaniale smakuje w formie zapiekanej. Zaleca się zawinięcie małych porcji sera w liście radicchio. Następnie należy położyć je na żaroodpornym talerzu i skropić oliwą z oliwek.

    Zobacz więcej